spenderat helgen med Josefin

Hej hopp :3
som rubrike lyder, spenderat hela helgen med Josefin! Och denna helg, haha den är bara för underbar :')
direkt efter skolan i fredags for ja in till stan, sen vid halv 5 mötte jag henne och sen tog vi bussen 5 över 5 till godby, när vi kom hem åt vi och sen gick upp och spela wii.
sen mot kvällen spela vi wii och sen film!
Igår spela vi wii och blev äntligen klara med Epic Mickey 1, så nu äre bara 2an kvar :D
sen dansa vi Just Dance 4 och sen såg vi på film och tog de allmänt lugnt :)
och idag har vi bara sett film, hon åkte då hem halv 4 ungefär ! 
 
när hon åkte gjorde jag väl inte så himla mycket, städat, vart på datan, duschat och lite sånt :)
nu tänker jag nog bara ta det allmänt lugn och så småningom försöka sova, imorgon skola och ny vecka :)
 
Har ni märkt att tiden går sjukt fort ?
de är ju bara 47 dagar kvar i skolan :o sen äre sommarlov! :DD
och de är bara två veckor (lite mindre) kvar i denna månad, sen äre maj :D
sååå skönt alltså! :3
 
men nu hoppas jag att eran helg har varit bra :)
 
pusshej ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0