Godmorgon!

Lördaaag :3
Halloj på er :3
 
Lördag idag då och de betyder ju att de inte är skola på några dagar :D
Och de betyder också att de bara är 5 skoldagar kvar i skolan innan jag får sportlov :D
Och de betyder samt att jag far om några dagar till Finland :D
Glad cheeeeeeeyy här jao c:
 
Veckan har väll nt varit den bästa om vi säger så men visst har de hänt bra saker med :3
Därför har de nt blivit mke bloggande :3
Samt i skolan har jag haft 2 prov! 
Geografi och svenska!
Geografin var super lätt och behövde nt öva mke inför!
Svenskan så var väll sisådär, de var både svårt men ändå lätt.
Men kände mig inte alls säker i Svenskan! Men får de jag får :3
 
Nu i helgen blire och öva på flera prov.
På torsdag har jag Historia och på fredag Kemi!
Historian är lätt men ändå super svår!
Kemin fattar jag inte något i men jaja.
Annars blir de väll inte o göra så mke :3
 
Men nu har jag absolut inget o skriva om :3
 
Men ska nu in till stan!
Ska försöka blogga lite senare idag :3
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0