Söndag

Hej allesammans :3
Söndag igen och de innebär att de är tillbaka till skolan imorgon..
Dock äre ju typ 61 skoldagar kvar tills vi får sommarlov :3 
Alltså då bara de dagar vi går i skolan. nt andra ^^
Så jag hoppas att de går snabbt :D
 
Igår for jag till stan och sen for vi och hämtade Sofia! 
Hon o ja for o simmade och sen gick hem o sen dansa Just Dans 4 i 1h 45min!
Efter det hoppa in i duschen och sen satt vi bara o såg film! 
Hon skulle då sova här som ni kanske förstod :3
Var vakna till 7 imorse och somna då och vakna halv 1 ! 
Låg bara o vila och orka nt göra så mke. 
Börja sen se en film men ja de hacka o jag fick ja damp c: 
Sen käka och sen gick vi iväg till Godbyhallen pga att hon skulle på fotbolls grejs c:
 
Jag gick då ut o gick! 
Kom hem och var helt slut!
 
Nu öva lite på provet som ja ska ha imorgon! 
Och sen blire väll o nästan sova :3
 
Denna vecka blir väll på ett sätt jobbig! 
Men de ska funka :D
 
Men nu ska jag dra o öva och sen fixa lite kanske och sen sova :3
 
Puss !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0