Tjugonde knut !

God kväller allesammans :D
 
Idag äre då tjugonde knut och då sopas ju julen ut!
Men min desgin kommer INTE sopas ut enu xD Men de kommer komma upp en ny denna vecka kanske!
Underbara Sanna håller på och jobba med designen :)
Så den kommer väll denna eller nästa vecka :)
Och tills det kommer ja ha denna design :)
 
Ikväll går ju många barn och ungdomar ut och "sopar ut julen" för folk och som belöning får de lite godis :)
Men de har då inte jag gjort! Jag har suttit helt off hemma o sett på film :)
Vi har då haft 13 besökare som har fått lite godis :)
Och om ni läser detta som var hit ska ni veta att ni var sjukt fina :)
 
 
Men helgen har varit OTROLIGT seg!
Har nästan bara suttit och degat vid datan och sett film c:
Är SERIÖST beroende att sitta och se på serien "Pretty Little Liars" rekomenderar den STARKT!
Dock är den från typ 14 år! Så ja tror att kanske en 12 åring kan se på den :)
Har väll nt gjort så mke annat i helgen! 
 
Imorgon äre måndag och då blire ny vecka! 
Hoppas iaf på en bättre vecka denna vecka!  
Förra var ju nt såå himla bra.. :(
 
Men jao :)
Nu ska ja väll ta o se på 1 avsnitt till och sen ska ja nog dra mig till sängen o umgås med den med att sova lite :)
Ska försöka att vara mera "aktiv" denna vecka! Får se hur de lyckas :)
Men hoppas ni hade en UR BRA helg och ett bra slut på helgen!
 
Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0