solbränd och lördag

var ett tag sen, och jag börjar faktiskt fundera på att ta bloggpaus men vet inte.
 
som sagt äre lördag idag, inte gjort så mycket egentligen! vart med Johanna från typ halv 2 i dag, och hon for hem vid 10 ikväll ! vi gjorde väl inte så himla mycket egentligen! cyklad, vart ute, bakat och kollat på massa gamla bilder sedan man var liten! saknar tiden så grymtmycket. man behövde inte bry sig om något. man kunna göra vad som helst.
och nu blir de väl att cama med en underbar person :') och senare kolla film och sen försöka sova!
 
igår var en helt underbar dag! 
for till Bamböle och simmade med Sofia på dagen! var där i ja ungefär 4h! kom hem, gick och duscha! blev överlycklig för ja trodde att jag hade fått en bränna på ryggen, men visade sig sen senare att jag hade bränt mig på hela fkn ryggen. är bara "vit" där min bikini gick! känns såhär jätte bra. sååå är öm, kan knappt sova, har fett ont, kan knappt sitta och ja! haha älska :')
men efter duschen så kontakta ja en som ja skulle träffa, och sedan fixa mig lite och sånt och sen gick ja iväg :') var med honom i några timmar och bara tog de lugnt! 
kom hem, fixa något att dricka och sedan börja se film! somnade väl kanske vid 3 halv 4 tiden pga ryggen. 
så att ja, allt var bra förutom att ja hade bränt mig haha, men har lärt mig iaf att ja borde sätta på mig solskydd när jag är i solen en hel dag :')
 
 
imorgon blir de väl inte o göra så himla mycket! ta de lugnt och försöka få bort värken i ryggen haha c:
och på måndag bär det av till Sverige! kommer tillbaka på tisdag kväll så de blir ju inte så länge :') men en stund iaf :)
 
men yes!
 
hare gött
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0