8 juni

sommarlovet har ÄNTLIGEN kommit :D
gårdagen var väl helt okej, kunna nog ha vart bättre! men klev upp 6 för skulle duscha och sedan for ja iväg till min kusin o hennes mamma skulle fixa håret på mig, hon fixa det efter det käka vi och sedan börja ja gå mot skolan! kom till skolan och gick till klassen och sedan till gympasalen och sedan satt man där i nästan 2h och såg på skolavslutningen ! grym va den haha :3 sedan till klassen o fick betygen och glass! sedan hem :)
 
kan väl säga att betygen var inte de vackraste och bästa, men är nog ändå rätt så nöjd över de med tanken att ja har haft de rätt tuft detta halvår. menmen! får väl försöka skärpa mig till nästa år ^^
 
idag äre lördag och har inte gjort så himla mycket, mest slappat och sovit! men mamma väkte mig halv 9 pga en ganska ointressant sak! och kunna såklart inte somna om efter det så de blev o kliva upp. vid 12 for vi till stan och kom hem vid 2! sedan somna jag och sov till halv 5 och nu sitter ja här och gör absolut ingenting ^^
 
och imorgon blir de o vara med Johanna o fara till västerviken och se om man vågar ta ett dopp haha ^^ annars blir det att fixa inför måndagen och på måndag blire äntligen finland :D
 
men vi hörs senare!
puss :*
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Skönt med sommarlov :)

2013-06-08 @ 19:29:25
URL: http://www.nattstad.se/ssandraam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0