att blogga är slöseri med tid haha.

jag vet att jag är sjuuukt dålig på att blogga nu! 
men har det ganska så tufft i verkligheten så måste försöka lösa allt det först innan jag kan börja blogga normalt igen!
 
Men iallafall, snart är det sommarlov! bara 15 skoldagar kvar :D
och den 10 Juni bär det av till Finland och blir där mellan den 8 och 14 Juli :D 
och sen i hamnen påväg hem kommer ju min underbara Jennifer komma med till Åland :D och vi kommer göra Åland & Sverige osäkert :')
alltså årets sommar kommer bli så himla grymt bra :D läntar som tusan :')
 
skolveckan har  då varit den sämsta på ett tag. haha hänt mycket och ja, dock inget ja kmr skriva om :') men snart äre då sommarlov :D så jäkla skönt :) tror sammanlagt med helgen och allt så äre 20 dagar kvar :)
de kommer gå så sjukt snabbt :D
 
och jag ska försöka komma fram till nya ideer som ja ska göra med bloggen osv, så om ni har tips om va ja skulle kunna blogga om! så SNÄLLA jag ber er, kommentera då! ni får vara anonyma om ni vill :) de gör absolut inget :)
 
men nu ska jag fixa lite och sedan se på Eurovisionen song contest 2013 :)
så att ha det bra så ska ja försöka blogga mera imorgon!
 
pusshej ;*
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jodu fan! Vi kommer dö! :'D
Ska prata 7489563 timmar med mamma för att övertala henne! XD
Puss<3

Svar: Hahaha, att vi kommer :') Du måste verkligen göra det x'D och du måste verkligen övertala henne så vi får träffas :D annars blire inte roligt :c x'D
Puss ♥
Hanna

2013-05-20 @ 20:09:12
URL: http://mittlivblandorden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0