finns ju inget o göra :o

alltså gud i himelen vad det är tråkigt på Åland, haha finns ju absolut ingenting o göra, sitter bara hemma och degar med datorn i famnen. haha bra liv :3
 
men dagen idag har väl varit helt okej! vart till stan och hittade lite saker på h&m ! ett linne, shorts och en munkjacka :) efter staden har jag inte gjort något alls, bara tagit de lungt och aa. 
skulle sett på serier, men de funkar inte än! och de är sjuuuuukt störande.. såååå om ni har tips på vart man kan se serier med svensktext så kommentera gärna! skulle betyda sjukt mycket :')
 
ikväll blire väl inte o göra så himla mycket! mest försöka få klar den där jäkla boken som ska vara inne på måndag så jag verkligen inte behöver stressa med den imorgon! och sedan blire väl o försöka kolla serier om det funkar haha! annars ingenting tror jag :)
 
men tack för statistiken igår :') kärlek till er haha :3
 
men jo att nu har jag egentligen inte så himla mycet till o säga, så ska väl försöka göra boken klar nu och allt så ja slipper göra den imorgon :) men ska försöka blogga senare igen :D
 
Pusshej !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0