morjens korvens

hej alla goingar!
har ju lyckats blivit sjuk nu också, great liksom.. förkylning in my heart liksom ♥
 
vakna upp i måndags av halsont och kunna knappt prata eller svälja ngt.. fick stanna hemma och under dagen så kom febern och jag blev bara sämre o sämre xd 
igår fick jag också va hemma, förkylningen kom till och halsont blev värre och febern gick och kom.. spendera mesta dels av dagen i sängen för o försöka vila men ja de gick som de gick!
idag fick ja också stanna hemma, dock är jag typ nästan helt feberfri, liiite stegring men absolut inte mycket! halsont är äntligen borta och ja kan svälja igen och även prata! :D men förkylningen e kvar och min röst just nu asså, haha så fkn fin! :')
imorgon tror jag nog de blir skola om jag inte blir sämre under dagen!
 
i helgen äre även konfirmationsläger.. kuuul asså >.< förra lägret blev ju dock rätt lyckat så får hoppas detta också blir lyckat!
 
har väl nt hänt så jätte mke på senaste tiden, men har allmänt nt haft ork att blogga lr ngt sånt.. 
 
men förra helgen var jag till Sverige, blev rätt snabbt på att vi skulle dit c: 
hitta äntligen lite nya kläder :') 1 linne, 3 kortärmade tröjor & 1 långärmad!
blev väl nt o göra så jätte mke där heller, bara tog de lugnt och träffade vanliga personer haha!
kom hem i söndags på kvällen och någon timme efter ja kommit hem träffade ja Theo, va nt me varandra så länge, pratade bara och var ut o gick!
sen for ja hem och fixa lite, kolla film och sen sov!
 
 
men om man skulle försöka kolla film nurå o bara ta de lugnt så hörs vi c:
 
see yaaah
 
kan ju inte heller klaga på vädret, lite blåsigt men sånt är livet c:
de håller fan på o bli vår/sommar :')
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0