Sommarlov

nejmen halloj efterlängtade sommarlov :')
igår, sista dagen i skolan - skolavslutning!
gjorde egentligen ingenting på skolavslutningen, var bara massa sånger och typ sånt, 9orna fick sitt betyg och ah, sen drog man till sitt hemklassrum med klassen + mentorerna och så fick vi glass + betyg!
e rätt nöjd med betygena iallafall höjt 5 stycken ämnen, varav 2 jag aldrig trodde jag skulle höja haha :')  
men blir o försöka kämpa lite mera i 9an så man får bättre avgångsbetyg, inte för att jag klagar på mitt betyg men ja :)
 
efter skolavslutningen igår hände ingenting, drog hem och var bara hemma! haha råka bränna choklad då ja skulle smälta de, lyckad e jag liksom :')
så fick äta frukterna utan choklad haha :') för allt smaka bara bränt så >.< 
kollade film, och städa lite o somna runt 2 tiden, närmare 3 haha :')
 
men jag hoppas verkligen att denna sommar blir underbar, 
 
• träna
• spendera tid i Sverige
• träffa släktingar
• träffa Tova och Elin (varav de är bestämt redan haha)
• simma
• sola
• kanske en sväng till Finland, får se
• grönan
• sova
• ha de allmänt gött
 
lite ändrade planer sen sist haha :')
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0