Liten uppdatering.

Godkväll.
Tänkte bara göra ett litet snabbt inlägge för att uppdatera bloggen lite :3
 
har inte bloggat på ett tag, men jag tror jag tänker ta en lite bloggpaus, men vet inte riktigt enu!
 
men iaf!
Imorgon äre Valborg och på onsdag äre 1a maj och de innebär ju att man är ledig :')
och på valborg blire inte o göra så mke, vara hemma och typ tråka eller vara ute, får se lite :') 
 
Och på fredag far ja till Sverige, till min moster :3 och i Sverige blir ja tills måndag kväll.
Så under tiden kommer ja inte kunna blogga eller någt, eller ja kanske om ja får anslutning till internet med mobilen så ska ja försöka blogga :)
 
Men aah, förra veckan var helt okej!
Helgen var också bra :)
Vart med Theo hela helgen och vi har väl nt gjort så himla mke, tagit de lugnt, skrattat, vart ute och sånt :)
 
Men nu ska jag inte skriva så mke mera!
Och en ny design är påväg upp! Sanna ska fixa den osv och sen ska den komma in :)
 
men nu ska ja försöka få någon blund så man orkar med skola imorgon!
 
Pusshej ;*
ska försöka att blogga imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0