10 dagar kvar

det var ett tag sen jag skrev här haha! men har inte riktigt haft tid om vi säger så!
 
vart i Finland hos min underbara bästa vän Jennifer och kom hem i måndags. var då med Johanna på tisdagen och hon for hem på torsdagen, kollat in nya tapeter och sen har ja bara tagit de lugnt!
 
27 juli åkte jag till Finland för att vara hos Jennifer! kom hem i måndags om natten. så var där i 9 härliga dagar! vi har väl egentligen inte gjort så jätte mycket! chillat, kollat film, umgåts, sovit, tagit hand om hennes 2 minsta syskon, gymmat, haft en kväll då jag, Leila (Jennifers mamma) och Jennifer drog ut med deras bil och körde runt samt käkade och allmänt var lite knäppa haha! en kväll jag sent kommer glömma :')
och ja, annars har vi väl inte gjort så himla mycket egentligen. 
den familjen är helt otroligt mega underbar. får ALLTID en på bra humör, gör så man skrattar och bara kan glömma allt! ni är helt otroligt guldvärda. Älskar er alla, min extra-mamma och min alldeles egna bästa vän! även alla andra i den familjen :')
Saknar er så himla mega mycket! men vi träffas så fort de blir höstlov! och då ska vi hinna med mycket mer saker och bara allmänt ha de sjukt bra och trevligt :) drygt 2 månader kvar. kan tiden gå fortare? haha c:
 
 
men om 10 dagar börjar helvetet igen. asså tänk, 10 jäkla dagar :o de är helt otroligt, tyckte de just var som man leta efter avslutningskläder, fixa sig, drog till skolan, gick till gymnastiksalen, fick sitta och lyssna på avslutningsgrejan, gick till sina klasser, fick en glass och sedan sina betyg och sen fick man gå hem och då var skolan över :o men ja, de var ju för 64 dagar sedan så ja!
 
detta sommarlov har verkligen varit ett bra lov men även ett sjukt mega dåligt lov. mycket, då menar jag mycket mera skulle ha hänt. skulle träffat flera personer som tex Sebbe, men man visste ju inte att han skulle vara borta till sommarlovet! skulle även träffat flera personer från Sverige, men de blev inte heller. 
mycket har varit upp och ner, och då menar jag mycket. haft ångestdagar, fått veta ganska mke som har sårat en och ja!
 
men jag ska verkligen inte klaga egentligen. för jag har ju haft det helt underbart i österbotten när jag var där! något jag sent kommer glömma! 
dagen då vi for och hämta upp Jennifer och då hon skulle komma med till Åland, oj asså den dagen kommer jag aldrig glömma! vi var så jäkla glada, aldrig vart så jäkla glad! på båten, haha killen som kollar konstigt på mig/oss, de jag ska slänga men vågar nt gå dit för de står några sjukt snygga killar där och kollar på oss och sist men absolut inte minst, då han där kanske 40-50 åringen kommer och går förbi oss och har sina solglasögon på baksidan av huvet och gör värdens roligaste min hahahahah :') 
resan till Sverige till grönan, katapulten hahahaha :') och i bussen när hon där stank svett.. ursh!
nere i centrum med bilen ;) ojoj c: men sen for hon hem och de blev tomt.
sedan for ja till henne och vi hade mega kul! dina skrattattacker (stav), en persons ögon, alla fina skräckfilmer som ba va roliga och nästan inte alls läskiga, dammsugare och gymmet med vikterna ;) hahahah :')
vart med några underbara vänner och ja! så jag kan ju egentligen inte klaga heller på sommaren! men den kunna nog ha vart bättre men den var redan underbar :)
 
 
du ska veta Jennifer att du har en mega konstig humor, men den är så grymt bra så man bara allmänt blir glad över den! "ssadhasidjaskdj HEJ KANIN KOKKOOOOO SNORKIIIIS" hahahahahaha :') sjuk humor asså :')
 
 
nej nu ska jag faktiskt börja kolla film tror jag och sedan försöka få nå lite sömn!
 
ah, jag har ju kollat in tapeter och nu äre faktiskt så så att min syrra ska flytta, och de betyder att jag ska få hennes rum och de är så mycket större än mitt rum, så vi ska byta tapeter åt mej! vill liksom inte ha gamla fula tapeter haha c: såå de ska bli nice o få dit dem sen osv :') borde ha bytt rum inom typ minst 2 månader :') älska !
 
och ja, ja är blek som ett vitt spöke.. men de bjuder jag på ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0