Närmare och närmare :3

Ny vecka och nya fina tag :3
Börjar denna vecka med att komma på att de är bara denna vecka kvar! Sen bär de av till Finland :3
 Men vill faktiskt till Sverige för att träffa min knäppo :*
 
Denna vecka händer de väll nt så mke!
Imorgon - Friluftsdag! 
Torsdag - Alla hjärtans dag! ♥
Fredag - Till Finland :D
Samt så har jag 2 prov :c Historia och Kemi!
 
Helgen har varit helt gudomligt bra :3
Bloggade bara 1 gång! Och de var pga att jag var med Theo och sov över hos henne tills idag! Så har nt alls haft tid eller något!
Men alltså helgen och förra veckan! Ojoj! Den har nog varit den bästa på jätte länge :D
Kommer dock nt berätta vad som har hänt! 
Utan ni som vill veta får faktiskt ta och fråga mig :3
 
Men dagen idag har varit helt otroligt normal :s
Och jag tänker faktiskt nt tråka ner er mera nu :3
 
Ska försöka bli bättre på att blogga :3
Men har liksom nt något jag kan blogga om :c
 
Så kommentera gärna om ni har tips på vad jag kan blogga om :)
De skulle betyda ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tell me about it :)
I wanna know :D

jag vill veta varför helgen och förra veckan var bra osv! :'D

Finfin blogg Hanna! :DDD
<3

Svar: Jag berättar i skolan eller ngt ^^
Thx Sofia :DD
<3
Hanna

2013-02-20 @ 22:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0