ALMOST FRIDAY

Tjena, kväll nu då c:
 
Bloggade aldrig igår eller tidigare idag men har bara allmänt nt orkat c:
Men jag avgudar er som fortfarande besöer min blogg c: De betyder as mke :D
 
Meeen igår var de en helt vanlig dag. For till stan efter skolan och hämtade JUST DANS 4 
Så äntligen är det mitt :D
Kom hem och dansade lite c; 
Sen typ se på Pretty Little Liars. Och sen sova c:
 
Idag har de varit en helt vanlig dag.
Skola - Ut o gå med ett par hundar - hem - dansa lite - till en granne. 
Och kom just hem där ifrån c;
De blir väll o bara ta o vila osv o sen sova :)
Imorgon äre fredag och sista dagen för denna vecka :')
 
I helgen blire väll nt så mke. Ta de lungt o försöka få bort min cp förkylning -.-
Någon som vill ha den? Den är gratis c:
Men annars inte så mke. 
 
Men nu tänker ja faktiskt gå med min träningsverk o se film eller något sånt. Och sen sova :')
Såå ha en bra kväll :)
 
Puss :* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0