En av de bästa dagarna på länge.

God kväll på er!
 
Fredag idag då och de betyder att de är helg c:
 Helgen kommer antagligen gå lika snabbt som alla andra helger :s
Och de är otroligt mega snabbt D:
Men så är de jo :c
Har inte alls planer i helgen. De ända jag vet är att ja ska sitta hemma o snora samt försöka få bort förkylningen! Men annars inget c:
 
Igår bloggade jag dock inte! Men jag försökte men fick aldrig ihop till ett inlägg c':
Så jaow c:
 
Dagen idag har varit otroligt mega super bra c':
Började med skola dock inte så bra.
Svenska - Biologi - Engelska - Religion - Bild - Hemkunskap
Efter skolan var jag med Theo och Jonte! 
Trevligt som alltid :')
 
Klockan 16:00 (15:00) kom pappa o hämta mig och sen for vi till stan c:
Gick in till Store eller vad den heter och där fixa de ett nytt simkort åt mig. 
Har samma nummer o allt kvar!
Och då undrar ni säkert varför jag gjorde det!
Men jo de är så att nu ska jag troligen bli en ägare till en Iphone 4!
Den är som min men har den egentligen bara på prov nu i några dagar för att se hur den är osv.
Men känner redan nu att den är mitt liv c:
Haha nej inte riktigt så men alltså jag känner att den kommer funka bra för mig :')
Så de blir nog att ha kvar den c:
Och att få Iphonen är nog de bästa som har hänt på länge :')
Älskar den c:
Så ja min dag har egentligen inte kunna blivit bättre :')
 
Men ikväll har ja väll nt gjort så himla mke! 
Och tänker inte göra så mke mera heller :')
Nu blir de o sätta sig o se Pretty Little Liars och sen typ sova c:
 
Så nu tänker ja nt skriva mera :)
Hoppas ni har en otroligt fin helg :)
Puss 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg :)

2013-01-26 @ 10:18:03
URL: http://hannabroman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0