yeey it's Friday

Äntligen äre helg :D
Tjobree btw c:
 
Nu var denna vecka avslutad :) Eller iaf skoldagarna. Men inte är veckan helt slut. Men ja ni fattar va jag menar 
Denna vecka har varit OTROLIGT bra. Förutom att ja har blivit förkyld D: De är typ de värsta :s
Men ALLT annat är så SJUKT mke bättre :')
Allt är väll nt sååå bra men om man tänker från förra veckan så är denna såååå mke bättre :')
 
Men det har väll nt hänt så mke i veckan. Eller ja nt så mke speciellt :)
Skolan har varit som vanligt och sen allt annat med c:
 
Dagen idag har varit helt normal :)
Svenska - Biologi - Engelska - Religion - Bild - HK
Så ja nå de var nog helt okej timmar :)
Efter skolan var ja med Theo & Jonte, haha ja de var nog de bästa som har hänt idag xD
De går nt o beskriva hur roligt man kan ha med er c; 
Ni gör ALLTID så att man får lite nya minnen c:
 
Men nu ska ja nt hålla på o tråka er med att skriva dedära c:
 
I helgen blire väll o försöka se klart på Pretty Little Liars samt droga mig på te och halstabletter samt näsdukar. Även blire o försöka att få bort den dära jävla träningsverken :s Hatar seriöst den D:
Men annars bara allmänt vila och vila c:
Sen ladda upp för en ny vecka :) Och nu är det bara 28 dagar kvar tills ja far till mitt ljuvliga liv i FINLAND :D
Far den 15 Februari o är där tills den 22 Februari c:
Men jao c:
 
Nu tänkte jag börja dra o se film eller bara känna att ja ska vara snäll o vara social skype c:
Bloggar imorgon ! Kanske senare ikväll får se c:
Men i helgen kommer designen, jag lovar. Den måste komma då c:
Okej men den är klar osv så tror den kommer i helgen c:
 
Puss c;

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nikki

Logga in på du vet vad! /Nikkiz :*

Svar: Okej bebbo :*
Hanna

2013-01-19 @ 15:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0