sjukt dålig uppdatering

jag vet, har inte alls uppdaterat på 2 veckor. sorry, men de är sommar och jag har inte riktigt tid med att blogga osv när ja är i finland!
men de har iallafall vart helt otroligt underbart! och om bara 9 dagar åker jag hem till åland igen, men åker inte hem själv utan får med underbara Jennifer som tänker stanna i drygt 3 veckor :D så att klaga vet jag inte om jag ska göra men tillbaka dit vill jag inte. 
 
midsommaren har de ju även vart, och har då vart med Linus, Emil, Erik, Michaela, Annika, Markus och Oskar.  var på en ö och fanns då inte el eller något där så man fick leva utan el! i fredags var det helt gudomligt väder så var då ute, några simmade men så varmt var de inte i vattnet så de ville ja inte, även hade ja nt med simkläder så duktig som ja är. åt middag och de var helt otroligt gott, skrattat så tårarna kommit och magen har värkt som tusan. ångrar inte alls att ja fick vara med er :') i lördags for vi tillbaka med båten då och som sagt så var de inte de finaste vädret då, blåste riktigt och var riktigt kvavt i luften. så när vi for tillbaka så blåste de så mke så allt vatten kom upp på oss. så när man kom i land var man helt blöt. men packade då ur och sedan for ja till fammo och var där tills igår! och jag vill bara tacka et så sjukt mycket för att jag fick vara med er, ni trodde att ja tyckte att de var tråkigt, men egentligen så var det nog den bästa midsommaren som ja vart med om :D 
 
igår gjorde jag då ingenting egentligen! Jessica kom och hämta mig ungefär halv 5 på eftermiddagen och då for vi till henne och sen på kvällen gjorde jag absolut ingenting :)
 
medans jag vart här i finland nu så har jag vart hos pappas faster, hos min kusin och vart med hennes barn, vart med dem till vasa, på agillity (stav) träning och sånt! vart på kalas och bara umgåts med släkten!
 
men nu har ja faktiskt inget mer, men ska försöka uppdatera lite oftare :')
 
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0