svar till frågestunden

nu är frågestunden avsultat och ja ska svara på de frågor ja fick haha xd

Höst/vår? - hösten!

Takida/tokio hotell? - takida ♥

Bästa klädes plagg? - haha om ja ska va ärlig har ja inget "favorit" plagg! men den jag verkligen älskar mest av allt jag har så äre min gråa otroligt sköna munktröja :')

Ljust/mörkt hår? - asså båda är lika fina, men mer åt de mörka hålle!

Vad heter jag i din kontaktlista? - Eliiiiiiiin ♥

Klubba eller klubba klubba? ;) ;) - klubb klubba såklart ;)

Är det din naturliga hårfärg? C: - nja nästan! har liiiite mera åt de bruna hållet, men skiljer inte så jätte mycket på de ja har nu och mitt vanliga! som ja sa, bara lite mera brunt i vanliga! :)

Vad gör du på fritiden? :) -  är med vänner, fotar, spelar piano och tränar :)

Varför dog sebastian? :( </3 - den största orsaken var att han tog droger! jag har ingen aning hur länge han tog det men till sist så tyckte väl kroppen bara att de blev för mycket och så la den av! vet egentligen inte helt 100% om de bara var pga det! för de hände så sjukt snabbt och plötsligt när han dog :/ men som sagt, droger var nog den största orsaken varför han dog.. :( så vad ni än gör, ta aldrig droger! </3

Vad är det bästa duvet med sommaren/vintern? - sommaren - de är varmt ute, man kan sola/bada, vara uppe sent och bara vara ute, jätte fina solnedgångar, kan vara med vänner hur mycket som helst (nästan) och de är fint ute! vinter - sjukt fint ute och kan få rätt fina bilder även att man kan sitta inne och bara kolla film och ha de mysigt medans de är sjukt kallt ute! haha typ de tror ja! 

har du någon favorit artist? - nepp de har jag inte :)

favorit låt? - one two fuck you, ebony eyes, stjälen av en vän, timber, royals och own city!

vad är det bästa en kompis kan göra? - stötta en då man mår dåligt! eller bara lyssna då man har något och berätta! inte lämna en bara för att man hört något om personen utan alltid stannar vid ens sida oavsett vad! och att man personen kan "löjla" sig med en och inte är rädd för att bjuda på sej själv!

har du några bästa vänner? - yes de har jag! :)

vad är din favorit mat? - kebab och kycklingsallad ♥

vad är det pinsamaste du gjort inför din klass? - tror inte jag har gjort något pinsamt för klassen haha :')

säg något du skulle vilja uppleva just nu? - har inget jag kommer på exakt nu som jag skulle vilja uppleva ! 

 

om ni har ngn mer fråga så äre bara o fråga på eller fråga på ask lr ngt! :)

 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0