något man inte vill ha..

har vart väldigt dåligt bloggande nu, har tänkt några gånger att man ska blogga, men har inte riktigt blivit av..
men anledningen till att ja inte bloggat är att de har hänt en del saker inom familjen..
 
ni kommer nu troligtvis få följa mig och min familjs rätt tunga stund! min mamma har tyvärr drabbats av cancer..det man verkligen inte vill ha så har man nu fått till familjen.. 
bröstcancer, fyfan säger jag! men jag tackar verkligen att mammografin finns, utan den skulle vi aldrig vetat att hon har drappats av det, för hon skulle inte ha kunnat känna cancerknölen själv om hon har eller inte, den sitter på ett sådant ställe!
idag vart hon opererad och var nu senare ikväll och hälsade på henne! hon mår nog bara bra, dock var hon sjukt trött! men man får hoppas på nu att allt detta kommer bli bra och att hon snart får komma hem!
kommer bli en tuff period men man får bara försöka kämpa sig vidare! ♥
 
 
annars idag har jag väl inte gjort så speciellt mycket! fick vara ledig från skolan idag pga detta me att hon blev opererad osv! så var hos Mikaela i stan och träffade simon + en annan o sånt, nt destomera! :)
 
imorgon äre skola igen, kämpigt menmen bara försöka ta sig egenom detta nu!
och sen senare på kvällen blire att fara t mamma igen och fira hennes födelsedag på sjukhuset! 
 
snart lov, nt så jätte länge kvar tills sommarlovet börjar :')
 
har inte heller hänt så spec mke de senaste veckorna! har ju vart i sverige o så men annars äre inget (:
 
och har väl inte så mycket mer o säga heller så godnatt allesammans :')
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0