Söndag igen då.

Goderkväller :3
söndag igen då och jag bloggar inte alls ofta :')
haha men soo whut :3
 
imorgon äre skola igen och de innebär att de är ny vecka.
Ny vecka och nya tag :3
 
i helgen har jag inte gjort det lilla minsta.
Josefin skulle då ha kommit, men blev sjuk så vi ska ta de nästa helg istället :D
men min moster och hennes man kom hit i fredags om natten.
på lördagen alltså igår så var ja hemma ensam med dom.
mamma var i Sverige och Mikaela med.
pappa var på jobb :3
Mamma kom då hem med sista färjan, men Mikaela är i Sverige tills på tisdag !
 
annars har jag absolut inte gjort någonting, suttit och dunkat musik typ :3
 
ikväll har ja inte gjort ett skit! bakat lite och annars ingenting!
 
men nu ska ja kolla tv och sen börja fixa mig för o sova tror jag.
PussHej! 
 
 
13.4.2013 en dag jag aldrig glömmer, älskar dig ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0