det är ingen vanlig dag idag för de är Jennifers och Victorias födelsedag idag ♥

nej de är ingen vanlig dag idag för de är mina bästa vänners födelsedag idag :D
 
 
Grattis Victoria, 14 år blir du och du har också bara 1 år kvar tills du får sexa loss ;) du har verkligen stöttat mig egenom allt, oavsett vad så kommer ja alltid älska dej och alltid finnas för dej! 
du är helt otroligt  underbar :') din humor kan även vara lite ja.. men jag älskar dej oavsett vad ändå ♥
hoppas du också får en helt underbar dag idag!! ♥ 
 
 
 

 
 
Grattis min fina bästa vän! idag blir du 14 år och de är bara ett år kvar tills du får sexa loss var som ;) hoppas verkligen du får en mega bra dag idag!  våra minnen är seriöst sämst :') 
men asså första gången vi skulle träffas, vi var så himla spända och kunna inte fatta att de var sant! kom till dej, du kom ner springandes från trappan från övervåningen och kramar om mej, sen står vi där i nästan en chock och sen går vi först iväg och du visar runt :') sen med syskonen när vi ljög haha xD 
båten till Åland med killarna som titta på oss och han där gubben :') hissarna och allt c:
grönan, din fina kramp som du fick, i centrum när du tror en person snackar med dej så du bara "vaaaaa?"!
och när jag var hos dej och du kliver på dammsugaren, får dina fina skrattattacker, oboy, en persons ögon, kamrat, tappar vikter på din egen fot, dina fina kommentarer till en hjort "SHSJDHSJDHKS HEJ KANIN, KOKKOOOO SNORKIIIIS" hahahahah :'), våra störda konversationer osv. 
asså våra minnen är oslagbara! verkligen oslagbara! och allt de har vi bara gjort på en sommar, de är helt otroligt! 
jag älskar dej så grymt mycket, min bästa vän, mitt barnbarn, min fru, min syster ! utan dej skulle allt vara så jäkla tråkigt!
visst, har väl blivit sur på dej men de har aldrig varit så allvarligt, för tror aldrig ja skulle kunna bli riktigt sur på dej! vill aldrig mista dej, ingen person är som du, ingen har så usel humor som du, men vi två tillsammans med våra humor så ja.. de går inte ens att beskriva. vi två klarar verkligen allt tillsammans! 
 
hoppas verkligen du får en helt underbar dag för de är du värd! 
älskar dej,
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Aw TACK MIN APA ! <3
aaaaaah asså ja alla minnen ! inget kan göra så de glöms! tack min bästa vän, kommer alltid finnas när du behöver att prata, när du behöver en extra kondom till kvällen osv haha<3

Svar: varsegod min GORILLA <3 nej verkligen inget! varsegod bästa, och ja kommer även finnas där för dej när du behöver någon! även när du behöver en extra kondom eller något annat ;) <3
Hanna

2013-08-11 @ 00:44:20
URL: http://mittlivblandorden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0