Förlåt ~

Hej mina kära läsare :3
Nej men bli lite vettig nurå :D
 
Vill börja med o säga förlåt för att ja nt har bloggat. 

Men igår när ja skulle upp o gå i duschen på morgonen så var jag bara allmänt snurrig o kunna knappt gå. Jag käkade och ringde sen mamma. Gick då nt i duchen. Men jag skulle testa gå till skolan osv. Men sen när klockan va nästan 8 så ringde jag henne o då kunna ja knappt gå. så jag fick stanna hemma.
Så idag var jag också hemma. De blev bättre men idag är de nästan helt borta :)
Så imorgon ska jag till skolan igen :)

 
Nå nt så viktigt men ifall ni ville veta :)
 
Idag äre 100 fkn dagar kvar tills skolan slutar :D
Och då äre ungefär lite över 60 eller under 60 skoldagar kvar :D
 
Men idag jag har absolut inte gjort något!
Tagit de lungt och aa :)
Samt så har jag nu beställt 6 stycken skal :)
och dem får jag när jag far till Sverige nästa gång och de blir till påsken :')
 
Men nu tänker jag dra o fixa lite och sen se film :')
Ha de bra :')
 
Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0