Hemma från Finland

Halloj alla underbara läsare :3
Kom hem från Finland idag ! 
Och nej! Jag blogga nt när ja var där, orkade inte eller hade nt tid ^^
Har samt sportlov enu och aa :3 
 
Lite om Finland nu då !
For dit i Fredags och kom hem idag! Har varit otroligt fint väder och aa !
Från lördag till söndag sov jag hos Jessica!
Söndag till måndag sov jag hos Camilla :3
Och har även fått en ny bästa vän :3 Jonathan, Camillas lilla pojke som börjar bli en stor pojke :)
Tisdags var jag med Medina och hennes en kompis!
Onsdags gjorde jag nästan ingenting! Var och handa lite och sen på kvällen var jag hos Bo c:
 
Ja de är väll lite kortfattat xD
 
De är både skönt o komma hem men ändå inte! 
Ni som bor på Åland vet säkert varför ^^
 
Men ikväll händer de nt så mke! 
Imorgon vara med Theo!
Och annars har jag absolut inget bokat!
 
Men nu tänker jag inte säga så mke mera!
Utan jag hoppas ni som har sportlov att de är sjukt bra och aa :D
 
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0