Snart sportlov c:

Hej, de var ett tag sen jao!
Ni ser kanske att jag knappt bloggar längre!
Och ni undrar säker varför!
Och jag ska börja med o berätta varför!

Jag har de inte så himla bra i mitt liv, mycket är upp och ner och jag mår väldigt dåligt över det!
Jag har vänner som vet vad som händer! Men de är många som ändå nt vet vad som händer.
Jag tänker inte börja att "klaga" i bloggen! Så därför så bloggar jag nt nu! Ska väll försöka ta igen det sen när jag mår bättre !
Jag berättar inte heller till sådana som bara vill veta vad som har hänt o som ja nt känner! Men till de som jag känner och vill veta så varsegod fråga! Svarar kanske men kanske inte!  

så ja, men nu ska jag inte klaga
 
Skolan har varit okej och annars de andra med!
Händer nt så mke!
 
Och de är bara nästa vecka till! Sen följande är det lov :3
Nästa fredag bär det av till Finland! åååh saknar faktiskt stället!
Och då blire o träffa precis alla i släkten :D
 
Men ikväll händer de nt så mke! Ska försöka börja öva på historian! 
Men annars absolut inget!
 
Men nu ska jag gå, hare bra :3
Puss :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0