2012 - 2013

God morgon eller vad ni tar de som :D
Har inte bloggat på några dagar.
Beror på att ja bara allmänt inte har orkat!
Samt från måndag tills igår så sov Josse här c:
Jättre trevligt :D
 
Men aa c:
 
Nyårsafton var helt okej :D
På dagen gjrode ja nt så mke.
Vi hämtade Josse till stan!
Sen for vi hem o vi börja spela Wii :D
For sedan typ 17:50 (16:50) till Sanna, Puggi och Tove :D
Men Tove var dock inte hemma!
Där käkade vi o hade trevligt :)
Jag och Josse gick sedan och såg först på Ted och sen någon annan film xD
Seen börja de skjuta raketer kl 23:50 (22:50) eller något sånt!
Och sen blev det 2013 :D
Vi kollade klart filmen och sen for vi hem.
Hemma gjorde vi inte alls mke.
Jag och Josse snackade o så :D
Och var vakna ja ganska länge c:
Nämner inte hur länge :3
 
Vaknade 14:30 (13:30) haha :3
Gick upp o käkade.
Sen upp o spela wii.
Käkade o sen upp igen.
Fortsatte spela tills kvällen någon gång.
Gick ner o börja se film.
Först Madagaskar 1
Sen Madagaskar 2
och till sist Freaky friday
Sen snacka vi och somna samma tid som förra natten c:
 
Vaknade 12:30 (11:30) och ja gick i duchen.
Sen upp o käkade o sen spela Wii :D
Gick sen ner till mattssos o handla lite.
och sen hem igen :D
gick upp o spela Wii och sen käka :D
Fortsätte att spela wii och sen skjutsa vi hem henne 23:05 (22:05) 
Sen satte ja mig vid datan o sen gick ja o la mig :D
 
Så ja!
De här dagarna med Josse har varit så SJUKT bra :D
Älskareii Josse :*
 
Idag blir de då inte att göra så mke.
Ikväll för ja se om ja följer med bort dit vi ska.
Sen blire o sova tidigt o.0
Imorgon med första båten till Sverige och kommer hem på Söndag :D
Så då blire nt mke bloggande..
Men kan kanske försöka med något!
För datan tar jag med mig :D
 
Men aa :D
 
Men jag önskar er ALLA ett underbart år !
" 2013 please be fkng awsome"

Kommentarer
Postat av: Josse

Älskareii oxå Hanna ! <3

2013-01-03 @ 22:52:50
URL: http://JosefinMarie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0