Första veckan!

Hej!
Första veckan i skolan avklarad :)
Har varit både roligt men as jobbigt att kliva upp och gå till skolan osv. Men de borde nog man lära sig snart att börja gå upp tidigare och palla sig till skolan c:
 
Denna veckan började jätte bra. Men slutade åt helvete, jag skriver då inte om de på bloggen. Tycker nt att alla behöver veta något som bara handlar med mig och en annan!
De som verkligen vill veta så kan fråga mig på FB, KIK, SMS eller något liknande!
 
Jaja, ska nt tråka ut er på de ;)
 
I helgen blire nog bara att sitta och se på massa filmer och fundera kring livet som alltid!
Annars blire väll nt att göra sååå mycket c:
Försöka bli social med vänner kanske o.0
 
Men nu äre bara 5 veckor kvar till SPORTLOV :D
Och då blir det att tillbringa den veckan i Finland♥ Saknar fan alla där ifrån D:
 
Ja men ja :D
 
Nu tror ja nästan ja tänker sluta skriva och börja se på film :D
Så ha det bra allesammans :D
Ska försöka att uppdatera bloggen typ någon gång i helgen :'3
 
Samt ska ja höra med Sanna om hon kanske skulle vilja göra en liten nyare design !
De är ju inte jul längre ;)
 
Men ha de bra alla :D
Puss :*
 
 
PS. ALLA skriv till mig på KIK ni som har, kommer annars ha AS tråkigt D: Så tycke ratt ni kan lägga till mig där o skriva till mig :') NAMN: HannaPortman ADDAADDAADDA :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0