Nu kör vi skola!

God kväll alla kära läsare!
 
Tisdag idag och igår (måndag) började jag skolan igen då! De var roligt men ändå sjukt tråkigt. Det är alltid roligt att träffa sina vänner osv men nt skolan som skolan är eller lektioner osv..
Men  gåraden var sjukt bra ändå.
Gjorde väll nt så vidare mke!
Schemat har ändrat osv men nästan ALLA ämnen var då som de var innen. Vissa ämnen är kvar där de var före jul också! Men vissa har bytt plats. Samt har vi inte våran typ "profiltimme" längre! Utan har HK istället ! Och ja tror nt någon annan 7a i ghs har det! Tror alla andra får de i 8an c:
Men nu ska ja nt tråka ut er.
 
Skolan idag var också bra.
Kom as mke snö imorse, och jag HATAR att gå i snö eller ja när de snöar. Jag har nt problem o gå i de men jo när de snöar... URSH säger jag -.-
Hände lite grejer, jag var trött o fattar inte med någon säger eller hänger med! Som pingisbollen och damsugaren.. HAHAHAH, ni som vill veta så fråga mig på typ KIK, FB, MSN, SKYPE eller något sånt.
Kom hem iaf efter skolan! Var inne på datan osv o sen for till Sanna. 
Och kom typ för 1h sen där ifrån c:
 
By The Way!
Igår möblera jag om mitt rum :D
guuud så tråkigt o veta! Men ja skriver de iaf c:
Så nu KANSKE jag har lite varmare i mitt rum c:
Men de är nt så viktigt att veta :D
 
Imorgon äre Onsdag och då blire skola igen! Sen är de bara några dagar kvar o sen helg :)
 
Men nu vet ja nt va ja ska skriva mera!
Så avslutar :D
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0