bara för att jag har tråkigt

nu kommer det 100 frågor och svar. 
 

SENASTE:
Dryck: Vatten 
Telefonsamtalet: av vem eller? sådanafall av Samuel.
SMS: Av eller? sådanafall av Marcus.
Sång du lyssnade på: Epic Sax Guy
Gången du grät: oj, ehm några dagar sedan.

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: nej
Har någon varit otrogen mot dig: jao
Varit kär?: ohja
Förlorat någon speciell person: mm
Varit deprimerad: yes
Varit så trött att du somnat sittandes: de tror jag

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: rosa
färg 2: blå
färg 3: röd

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: aa
Fått ditt hjärta krossat: jepp
Skrattat så att du har börjat gråta: haha ohja
Träffat någon som förändrat ditt liv: mjo
Insett vilka som är dina äkta vänner: några iaf, så a
Fått reda på att någon har pratat om dig: yes
Kysst en kompis: nej

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: håller inte koll
Hur många barn vill du ha: 2 kanske, beror på
Har du några husdjur: aa
Vill du ändra ditt namn: kanske, kanske inte
Vad gjorde du under din förra födelsedag: kommer inte ihåg o.0
Vilken tid vaknade du idag: 12:10
Vad gjorde du igår runt midnatt: satt och kolla film med Jennifer
Någonting som du längtar till: tills jag får ta hål i läppen,
Senaste gången du träffade din pappa: ikväll
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: att jag skulle fått träffa Sebastian mera och inte låtit honom dö.
Vad lyssnar du på just nu: tvn
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha japp
Vad gör dig irriterad just nu: Vet inte, är ej irriterad
Vad är ditt namn: hela mitt namn eller? sådanafall Hanna Linnea Louise Portman
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: skytten
Kille eller tjej: whut ?
Grundskola: Källbo
Gymnasie: vet inte o.0
Högskola: i don't know
Hårfärg: vad jag har eller? ehm röd/brun
Långt eller kort: sådär i mitten
Längd: 163 tror jag
Vad gillar du gällande dig själv: absolut ingenting.
Piercings: har inte, om inte öronen räknas.
Tatueringar: har ej.
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
Piercing: öronen
Tatuering: har ej.
Bästa vän: oj, ehm vet inte.
Sporten du spelade: fotboll
Husdjur: en katt,
Vaccination du minns: svininflensan (?)
Konsert: vet ej
Förälskelse: eh.. en barndomsvän tror jag.
Alkohol du drack: inte vet jag o.0

JUST NU:
Äter du: inget
Dricker du: dricker vad?
Är du på väg att:  se film
Lyssnar du på: tvn
Väntar du på: massor

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ah
Vill du gifta dig: jaow
Karriär i åtanke: vet ej

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: beror på, men oftast ögonen
Kramar eller pussar: asså beror på här med, men pussar tror ja
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: romantisk
Snygg mage eller snygga armar: snygg mage
Tatueringar eller piercingar: asså de ska vara lite av båda, inte för mke bara!
Känslig eller inte: vet inte o.0
Ragg eller förhållande: ragg
Bråkstake eller tveksam: tveksam

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: haha nej,
Tappat glasögon eller linser: beror på hur man menar med tappat, om man tappat typ i golv så ja,
Haft sex på första dejten: nej
Krossat någons hjärta: antar det.
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: ah
Gillat din killkompis (mer än som vän): ohja, och de ångrar jag.

TROR DU PÅ:
Dig själv: nej
Mirakel:  nej
Kärlek vid första ögonkastet: kanske,
Himlen: jao
Tomten: nej
Att kyssas på första dejten: det beror på, om det går bra så ja, annars nej.
Änglar: japp

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång:  nej, skulle aldrig ha det heller.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: kanske
Vad kan du verkligen inte leva utan: mina vänner,

Vad vet inte så många om dig?: och de tror du att ja kmr säga här va? nej.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0