Där var veckan över!

Halloj!
Söndag igen! och imorgon tillbaka till Skolan.
 
Helgen har väll varit helt okej!
Igår gjorde jag absolut ingenting!
Städa ur frysen och sen inget.
såg film på kvällen men annars absolut ingenting!
Idag har de väll nt hänt så mke! 
Det gamla vanliga :')
 
Veckan har väll varit helt okej!
Måndag skola, tisdag sjuk, onsdag sjuk, torsdag skola, fredag skola!
samt i fredags så "färga" jag håret. 
Blev lite mörkare röd :') 
 
Men nu tänker jag faktiskt dra och se film! 
Ska försöka bli bättre på att blogga! för jag börjar bli mindre o mindre aktiv.
Men aa c:
Om ni har något ni vill läsa om osv så kontakta mig eller kommentera det :)
 
Men tjarå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0