Sista lediga dagen :c

God dagens :3
haha sista dagen de är ledigt idag då :c
imorgon tillbaka till helvetet -.-
Dock blir ju denna vecka väldigt kort!
På måndag till onsdag äre vanliga dagar. på torsdag ska vi läsa någon bok o slutar sedan halv 1 ! och på fredag äre påsklov :D
och då kommer min kusin hit :')
 
men iaf !
 
blir väll inte o göra så mke idag! ska typ nu fixa mig och sen ut och träffa en kompis :')
Ikväll blire väll o kolla film o bara ta de lugnt :)
 
och aa c:
 
Om ni har något ni vill fråga mig eller allmänt har tråkigt så bomba mig med frågor på min ask sak :D
http://ask.fm/Haaannaaahh 
 
men nu tänker jag dra o fixa mig och sen börja gå o träffa Theo :3
 
bloggar mera sen, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0