Sjuk

Hej alla underbara :3
 
Har ju inte alls bloggat på ett tag.
Det beror delvis på att jag är sjuk och sitter inte alls mke vid datan.
Förstås kan ja ju blogga via mobilen men de orkar jag inte :3
 
Fredag idag då och denna vecka har varit åt helvete.
Måndags - Skola som vanligt och sen får man veta att en som betyder allt har dött. Skriver dock inte ut vem de är. Om ni vill veta så varsegod och fråga! kommer svara !
Tisdags - Skolan till efter lunchen. Sen hem pga mina ögon var svullna o ja hade feber -.- .
Onsdags - Hemma
Torsdags - Hemma
Idag - Hemma och antagligen blire film senare :3
 
Febern börjar iaf stiga neråt men förkylningen och halsont är kvar !
 
Men bloggar säkert senare igen (om jag orkar) eller så försöker ja blogga imorgon!
Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0