brist på vad jag ska blogga om..

jo nu äre så att jag skulle vilja blogga om något liksom typ speciellt och inte bara min vardag och sånt!
så jag undrar, vad skulle NI vilja läsa om? vad tycker ni är roligt att läsa om på bloggar? vad ska jag undvika osv? 
kommentera ALLA tips ni bara kan! ni får vara anonyma om ni vill, och ni får såklart skriva namn o sånt också :) så att om ni har något tips va man skulle kunna börja blogga om så kommentera då :D
skulle betyda sjukt mke :')
 
 såååå börja kommentera :D

Kommentarer
Postat av: Sanna Widman

Det brukar vara svårt att veta vad man ska blogga om. men kanske tips?(kläder eller annat..), kanske någon musik? men vet ej annars :))

2013-05-25 @ 21:16:31
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0