thihi ny design och allt ✔

som rubriken lyder, nu är Sanna äntligen klar med designen! tackar dig så sjuuuukt mycket för den :D
tycker faktiskt att alla ska kolla in hennes blogg. här är länk till den
 
men nu var de kväll och som sagt så har ja vart hemma idag från skolan, har då inte gjort så himla mycket, kollat film och försökt kollat på serier, men de vill liksom inte funka, vet inte riktigt vad som är felet.. haha :c
och nu ikväll, då jag tänkte försöka kolla på serier igen så funkar det inte.. det funkar liksom bara några minuter och sedan bryts det, de är så gudomligt störande.. blir så trött på det.
 
 
vad ska man hitta på i helgen då? ja tror inte de blir så mycket, imorgon till stan och se om ja hittar lite sommarkläder, sedan ska jag väl försöka att typ planera in min sommar, haha vet annars inte alls hur ja ska lyckas göra allt ja vill i Finland och med Jennifer och allt, haha så måste försöka skaffa mig ett schema över det eller något sånt. även måste ja göra klart boken om mig själv som skulle helst skulle lämnats in idag men de gick ju inte för mig, så får göra den över helgen. + så måste ja börja om helt från början. känns inte alls bra.. :/ men ska väl försöka börja redan ikväll så ja inte har så mycket o göra sen.
 
nu känns det som om de kommer massor med text på en och samma gång haha, men de får ni ta :D
har även rensat bloggen idag, så alla inlägg är bortagna som ja skrev före 2013 startades ^^ så yeah :3
 
but yeah, nu ska ja se om ja kan kolla på serier, annars tror jag de blir att försöka börja med boken om mig själv haha.. så ah!
 
pusshej ;*

Kommentarer
Postat av: Sanna Widman

Kul att du blev nöjd & tack för länken :)
Vilken sida kollar du på serier?

Svar: Det var så lite så :)Swefilmer.com dock suger sidan men den funkar väl då sidan vill funka haha ^^
Hanna

2013-05-24 @ 21:27:49
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se
Postat av: Sanna Widman

Aha okej :) jag ser också där, hittade sidan för ungefär 2 veckor sedan och för mig funkar den :)

Svar: ahja okaj :) ofta de funkar för dig men nt för mig :s
Hanna

2013-05-24 @ 21:59:42
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0