skola skola & skola

hej och återigen förlåt, men asså jag har verkligen ingen blogginspo alls mer.. men ska ändå försöka slänga in något inlägg då och då, o om ni vill att ja ska skriva ngt extra lr så så äre bara att ta kontakt med mig! :)
 
och då har skolan börjat igen.. förra veckan hade man ju nämligen sportlov :D
sååå tänkte berätta lite om de haha, för då har ja iaf ngt o skriva om ;)
men for dit på lördagen och kom tillbaka på torsdagen!

for lördagen (den 15) med båten till Åbo, ja gick i land sen för att möta upp min otroligt saknade bästa vän! såg henne, kramade om henne och pratade, skrattade och väntade på att mamma & pappa skulle hämta oss från terminalen!
till sist kom dom och då bar de iväg till österbotten, tog 4h att åka upp dit, börja köra runt 20:00 och var framme 00:05, då man kom fram var de bara o gå och lägga sej, så sjukt trött efter resandet!
söndag - vaknade vid 10, fixade oss och gick sedan ner och käkade morgonfrukost, efter någon timme så fick vi mat hahahha (de har maten vid 12 tiden och sen äter dom något lättare till kvällen, konstiga i know) sen följde jag och Jennifer med till Pörtom till några bekanta. var där någon timme och vi börja ladda ner filmer så vi skulle ha lite film o se, for sedan där ifrån och då gick ja o Jennifer till min farbror och var där någon timme för att ladda ner filmer, sen var de klart och vi drog till farmor igen. sen börja vi se film och ah sen sova!
 
Måndag - vakna vid 8 för att åka in till Vasa och shoppa/fara till några av våra bekanta och vara där, först till pappas kusin/faster, sedan in och shoppa, sen till min kusin, och sen till min andra kusin o sen till pappas faster! och sen hem t farmor igen! 
började då att färga Jennifers hår :') gick väl helt okej faktiskt, efter duschningen så kollade vi på film och sen var de bara att sova !
 
Tisdag - sov till halv 11, gick upp och fixa oss, drog sedan ner och käka mat hahah :') sen for jag, Jennifer, farmor och mamma till centrum och for o handla o sånt! sen for pappa, mamma, jag och jennifer till pappas moster, var där rätt länge och ladda ner rätt många filmer :D sedan tillbaka till farmor och åt något litet då och for sedan ner till min farbror igen för o ladda ner alla andra filmer, satt där i 2 - 3h och ladda ner filmer ^^ så hade ett antal filmer sen! drog upp till farmor och började direkt att se film! efter filmen blev de o sova :')
 
Onsdag - vakna samma tid, alltså vid halv 11! gick upp, fixa oss återigen som alla andra dagar, for sedan till min faster på mat och efter de så for jag, Jennifer, mamma och min faster till Kstad (kristinestad) och var där och kolla runt/shoppa lite! efter det for vi tillbaka och ladda då mobilen, även så kolla ja o Jennifer på film! sen vid halv 6 for vi till några kompisar familjen har i närpes, var bjudna på middag så att, for dit, käkade en otroligt god mat! både varm o efterätt. gick ut och gå med Jennifer, Emil och Linus! hade en väldigt bra kväll där, dock hade kanske ja o Jennifer lite för mke energi kvar sååå att skratta gick åt o göra hela kvällen :')
men ett gott skratt förlänger livet ;)
for sedan tillbaka till farmor vid 22 tiden, kollade då lite på film och sov sen!
 
Torsdag - vaknade vid samma tid, gjorde samma sak och drog sen ner o åt! sen började vi och packa för att börja fara! till sist var man klar och då började den där jävla bilfärden till åbo.. kom någon gång på eftermiddagen till åbo, for då till Mylly och kolla runt på kläder osv. var där ett tag och for sedan till Kimito för att släppa av Jennifer :( var där ett tag och hälsade på och for sedan till färjan och så var man påväg hem igen..
kom väl hem vid ja 2 på natten haha :') var bara o lägga sej då ;)
 
 
och sen efter den resan hände egentligen nt så jätte mke men de ja gjorde skriver ja ändå upp ;)
 
lördagen var jag med Johanna hela dagen! spelade spel, skratta, pratade och kollade serie var väl de vi gjorde ^^
vi två har verkligen börja va med varandra mer den sista tiden :D
 
 
och sen på söndagen även fredagen vila man bara ! och sen var de skola igen..
 
imorogn är det fkn torsdag :o veckan går snabbt haha xd
 
men ja venne, har väl nt så jätte mke o skriva mer c:
 
men asså om ni vill att ja skriver om något spec, kan vara vad som så skriv bara o säg, eller kommentera anonymt lr ngt ^^
föör behöver massor me tips c:
 
men nu tänker ja faktiskt sova, natti ^^
 
men jag vill säga att de var verkligen en lyckad resa! och tack min underbara bästa vän för att du följde med! betydde sjukt och roligt hoppas ja att du hade ^^ älskar dej Jennifer! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0